Stel direct uw vraag aan onze service desk

Algemeen

Ik ben mijn kaart kwijt, wat nu ( geldt voor CargoCard,DSP en PortKey)

Blokkeer via Secure Online zo spoedig mogelijk de verloren kaart . U kunt vervolgens een nieuwe kaart aanvragen. Stuurt u ook even een e-mail naar servicedesk@secure-logistics.nl zodat wij de kaart als Vervanging kunnen aanmerken. Zo voorkomt u dat er dubbele abonnementskosten in rekening worden gebracht. Voor de vervangende kaart worden productiekosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik kaarten blokkeren en wat zijn de kosten?

Via Secure Online kunt u eenvoudig een kaart kosteloos blokkeren. Wilt u het niet zelf doen? Dan kunt u ook een e-mail sturen naar servicedesk@secure-logistics.nl  Hieraan zijn € 11,- administratiekosten verbonden.

Kan ik een geblokkeerde kaart weer deblokkeren?

Als een kaart eenmaal geblokkeerd is, kan deze niet meer worden gedeblokkeerd.

Kan ik zelf NAW-gegevens aanpassen?

Deze gegevens kunt u zelf niet aanpassen. U kunt wijzigingen door geven via servicedesk@secure-logistics.nl. Wij zorgen dan voor een correcte verwerking.

Ik kan geen CargoCards/PortKeys/DSP’s meer aanvragen, wat nu?

  • Zijn er openstaande rekeningen? Als de betalingstermijn wordt overschreden, gaan wij ervan uit dat u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten en blokkeren wij uw account en alle daarbij behorende passen. U kunt uw openstaande rekeningen inzien met u finance inlogcode die u eerder van ons heeft ontvangen. Heeft u deze niet meer? Dan kunt u via servicedesk@secure-logistics.nl een nieuwe inlogcode opvragen. 
    Wilt weer gebruik maken van onze dienstverlening? U moet dan uw contract heractiveren. Hiervoor brengen wij € 60,00 administratiekosten in rekening. Deze factuur moet eerst worden voldaan, voordat u weer kaarten kunt aanvragen.
  • Er is mogelijk een storing. Neemt u contact met ons op via 010-4637777 of servicedesk@secure-logistics.nl 

Webdevelopment by Portstream Media