Stel direct uw vraag aan onze service desk

CargoCard

Mijn CargoCard werkt niet meer, wat nu?

U kaart kan geblokkeerd zijn. Wanneer wordt uw kaart geblokkeerd:

  • Uw (voormalige) werkgever heeft de kaart geblokkeerd.

  • Zijn er openstaande rekeningen? Als de betalingstermijn wordt overschreden, gaan wij ervan uit dat u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten en blokkeren wij uw account en alle daarbij behorende passen.

  • Als er geen betalingsachterstand is en uw werkgever heeft kaart niet geblokkeerd, kan er sprake zijn van een technisch defect. Neemt u contact met ons op via 010-4637777 om dit op te lossen.

 

Waar moet ik mijn oude CargoCard naar toe sturen?

U kunt uw oude CargoCard zelf vernietigen. U hoeft deze dus niet terug te sturen aan Secure Logistics. Vergeet niet om het abonnement stop te zetten en blokkeer de kaart via Secure Online.

Heb ik een 3T kaart nodig?

3T kaarten zijn per 31 maart 2016 niet meer nodig. Er kan nog maar een CargoCard per chauffeur actief zijn. 

Hoe kan ik kaarten blokkeren en wat zijn de kosten?

Via Secure Online kunt u eenvoudig kaarten blokkeren. Wilt u het niet zelf doen? Dan kunt u ook een e-mail sturen naar helpdesk@secure-logistics.nl. Hieraan zijn €11,- administratiekosten verbonden.

Als een kaart eenmaal geblokkeerd is, kan deze niet meer worden gedeblokkeerd.

Parkeren bij Maasvlakte Plaza

U kunt uw CargoCard bij Maasvlakte Plaza gebruiken als toegangs- en betaalpas. Via Secure Online kunt u deze optie kosteloos aanvinken. Alle parkeertransacties worden via een verzamelfactuur periodiek in rekening gebracht. 

De parkeertarieven van MV Plaza zijn hier terug te vinden.

Waarover gaan de mails met het onderwerp “melding vervallen indicatie’?

Deze e-mails hebben betrekking op gevolgde veiligheidsinstructies bij AMP Terminals Maasvlakte 2 en RWG. Deze zijn verlopen of verlopen binnenkort.

Wat moet U doen?
Uw chauffeur moet opnieuw de veiligheidsinstructies te volgen wanneer hij/ zij bij de APM Terminals Maasvlakte 2 of RWG is en deze op de CargoCard laten bijwerken.

Is de CargoCard nu nog wel geldig?
Ja, de geldigheid van de CargoCard staat hier los van.

Kan ik de mailtjes ook stopzetten?
Nee, dat kan niet. U kunt wel uw outlook instellingen aanpassen en ervoor zorgen dat deze mailtjes automatisch in een aparte map terecht komen. Typ in uw zoekmachine ‘regels maken in outlook’ voor nadere instructies over dit onderwerp.

Heeft u nog vragen? Neemt dan contact op met onze Service Desk: 010 - 463 77 77

Mijn handscan mislukt vaak, wat nu? 

De handscan werkt zeer nauwkeurig en nagenoeg storingsvrij. Als uw handscan vaak mislukt, kan het zijn dat er bij het activeren andere omstandigheden waren. U droeg bijvoorbeeld een ring of u had een wondje. Dan kan het zijn dat uw handscan een volgende keer niet meer herkend wordt.
U kunt dan het beste uw XS-Key (CargoCard,PortKey of Digital Safety Passport) laten deactiveren en daarna opnieuw activeren.

De volgende terminals kunnen u hierbij helpen:

DeCeTe Duisburg
ECT Venlo
BCTN Wanssum
ECT Willebroek
CCT Moerdijk
CTU Utrecht
CTU Tiel
Heineken Zoeterwoude
CTVrede
ECT Delta

Hoe gaat dat?
U meldt zich bij de beveiligingsloge voor het deactiveren van uw XS-Key. U heeft uw geldige identiteitsbewijs en pincode meegenomen.
De beveiliger neemt contact op met Secure Logistics om de status van de pas te wijzigen. Onze medewerkers passen deze status aan. Hierna kan de beveiliger uw pas opnieuw activeren.

Bent u bij ons in de buurt? Dan kunt u uw pas natuurlijk ook door ons opnieuw laten activeren. Om wachttijden te voorkomen, moet u wel eerst een afspraak maken.

Heeft u toch nog vragen? Neemt u dan contact met ons op via helpdesk@secure-logistics.nl of via 010-463 77 77

Webdevelopment by Portstream Media