Stel direct uw vraag aan onze service desk

Digital Safety Passport (DSP)

Welke opleidingen staan er op het Digital Safety Passport?

Naast bedrijfseigen opleidingen staan de volgende opleidingen op het DSP

Is het Digital Safety Passport een toegangspas?

Op sommige locaties kunt u uw DSP ook als toegangspas gebruiken.  Vraag naar de mogelijkheden bij de beveiliging ter plaatse.

Hoe kan ik een Digital Safety Passport aanvragen?

Via uw werkgever kunt u een Digital Safety Passport aanvragen.

Mijn DSP werkt niet meer, wat nu?

U kaart kan geblokkeerd zijn. Wanneer wordt uw kaart geblokkeerd:

  • Uw (voormalige) werkgever heeft de kaart geblokkeerd.
  • Zijn er openstaande rekeningen? Als de betalingstermijn wordt overschreden, gaan wij ervan uit dat u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten en blokkeren wij uw account en alle daarbij behorende passen.
  • Als er geen betalingsachterstand is en uw werkgever heeft kaart niet geblokkeerd, kan er sprake zijn van een technisch defect. Neemt u contact met ons op via010-4637777 om dit op te lossen.

Waar moet ik mijn oude DSP naar toe sturen? 

U kunt uw oude DSP zelf vernietigen. U hoeft deze dus niet terug te sturen aan Secure Logistics. Vergeet niet om het abonnement stop te zetten en blokkeer de kaart via Secure Online.

Hoe kan ik kaarten blokkeren en wat zijn de kosten?

Via Secure Online kunt u eenvoudig kaarten blokkeren. Wilt u het niet zelf doen? Dan kunt u ook een e-mail sturen naar helpdesk@secure-logistics.nl. Hieraan zijn €11,- administratiekosten verbonden.

Als een kaart eenmaal geblokkeerd is, kan deze niet meer worden gedeblokkeerd.

 

Klik hier om terug te gaan naar de algemene informatie over het Digital Safety Passport.

Webdevelopment by Portstream Media