Stel direct uw vraag aan onze service desk

PortKey

Mijn PortKey werkt niet meer, wat nu?

U kaart kan geblokkeerd zijn. Wanneer wordt uw kaart geblokkeerd:

  • Uw (voormalige) werkgever heeft de kaart geblokkeerd.
  • Zijn er openstaande rekeningen? Als de betalingstermijn wordt overschreden, gaan wij ervan uit dat u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten en blokkeren wij uw account en alle daarbij behorende passen.
  • Als er geen betalingsachterstand is en uw werkgever heeft kaart niet geblokkeerd, kan er sprake zijn van een technisch defect. Neemt u contact met ons op via010-4637777 om dit op te lossen.

Waar moet ik mijn oude PortKey naar toe sturen? 

U kunt uw oude PortKey zelf vernietigen. U hoeft deze dus niet terug te sturen aan Secure Logistics. Vergeet niet om het abonnement stop te zetten en blokkeer de kaart via Secure Online.

Hoe kan ik kaarten blokkeren en wat zijn de kosten?

Via Secure Online kunt u eenvoudig kaarten blokkeren. Wilt u het niet zelf doen? Dan kunt u ook een e-mail sturen naar helpdesk@secure-logistics.nl. Hieraan zijn €11,- administratiekosten verbonden.

Als een kaart eenmaal geblokkeerd is, kan deze niet meer worden gedeblokkeerd.

 

Klik hier om terug te gaan naar de algemene informatie over de PortKey.

Webdevelopment by Portstream Media