Stel direct uw vraag aan onze service desk

Een nieuw logo èn een nieuwe website!

Waarom nieuw? 
De afgelopen vijftien jaar hebben wij niet stilgezeten. Samen met onze klanten hebben wij gewerkt aan de succesvolle groei en ontwikkeling van betrouwbare oplossingen om (toegangs)processen te versnellen en te verzekeren.

Ooit klein begonnen in de Rotterdamse haven, inmiddels zijn de CargoCard, PortKey en het Digital Safety Passport met zo’n 25.000 tevreden pashouders niet meer weg te denken uit de logistieke en industriële sector. Dagelijks verwerken wij meer dan 35.000 handscans voor onze opdrachtgevers door heel Nederland, België en Duitsland.

Onze unieke biometrische oplossingen versnellen en verzekeren uw proces kosteneffectief. Door partnerships met de meest toonaangevende leveranciers sluiten wij veilig en snel aan op uw bestaande (toegangs)systeem.

Vooraf gecontroleerde persoonsinformatie die geregistreerd is op een persoonlijke en onafhankelijke informatiedrager, neemt veel administratieve rompslomp uit handen. En dat scheelt tijd èn geld, terwijl u tegelijkertijd 100% identiteits- en certificaatfraude voorkomt.

Mooie ontwikkelingen, die vragen om een eigentijdse uitstraling. Hoog tijd dus voor een nieuwe, frisse en vooral herkenbare huisstijl!

Website
In een oogopslag ziet u welke oplossingen wij waar bieden en hoe. Onze klanten kunnen snel en veilig inloggen op hun account. Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op via 010-463 77 77 of info@secure-logistics.nl

Webdevelopment by Portstream Media