Stel direct uw vraag aan onze service desk

Oplossingen

De smartcards en systemen van Secure Logistics, gebaseerd op biometrie, ontzorgen en ondersteunen bedrijven bij hun identiteits- en toegangsmanagement. De experts van Secure Logistics zijn in staat snel en effectief in te spelen op de behoeften van de klant. Zo bieden wij een bedrijfsspecifieke en klantgerichte oplossing. Er zijn inmiddels meer dan 25.000 publieke smartcards in omloop, voornamelijk in het haven- en industriële complex van Rotterdam, Maasvlakte I en Maasvlakte II.

Smartcards van Secure Logistics voor u

De biometrische smartcards van Secure Logistics hebben vele voordelen, zoals gecontroleerde en betrouwbare informatie, fraudebestendig toegangsregistratiesysteem, eenvoudig in gebruik, administratieve ontzorging, snelle afhandeling en verwerking van informatie.

Smartcards en het XS-Key systeem

Het XS-Key systeem verbindt en ondersteunt de haven-, logistieke en industriële sector door het controleren, bewaken en veilig en snel ontsluiten van gecontroleerde persoonsgebonden informatie. Deze informatie kan van belang zijn voor een logistiek proces, toegangscontrole of toegang tot de werkplek. Het XS-Key systeem werkt samen met drie publieke smartcards: CargoCard, PortKey en Digital Safety Passport.

Wilt u meer achtergrondinformatie over de biometrische oplossingen van Secure Logistics of heeft u technische vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op of raadpleeg de FAQ.

Webdevelopment by Portstream Media