Voor de versterking van onze Servicedesk zijn wij op zoek naar een enthousiaste ServiceDesk medewerker, die beschikbaar is voor 32 uur per week. Locatie Maasvlakte Plaza te Rotterdam. 

 Wat ga je doen? 

In deze veelzijdige functie heb je een afwisselend takenpakket, waaronder telefonische afhandeling van klantvragen, debiteurenbeheer en postverwerking. Daarnaast draag je zorg voor de productie, activering en het blokkeren van de zogenaamde XS-Keys die wij leveren. Om je een idee te geven, onze 7.400 klanten komen uit 33 landen uit heel Europe. Zo'n 47.000 medewerkers maken gebruik van onze XS-Keys. 

 Wie zoeken wij?

Je bent klantgericht en bent in staat door te vragen, alles met als doel de klant zo snel en goed mogelijk te helpen. Je bent een echte teamplayer en vindt het leuk om in een drukke omgeving te werken waar veel van je verwacht wordt. Qua kennis en vaardigheden voldoe je aan het volgende profiel:

  • Goede beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Gebruik van algemeen gangbare PC en specifieke software.
  • In bezit van eigen vervoer.

Wat bieden wij?

Een veelzijdige functie met marktconform salaris in een jonge, dynamische organisatie.

Sluit jij bij ons aan?

Wil jij bijdragen aan de succesvolle groei van Secure Logistics? Stuur dan je sollicitatie met CV per e-mail sturen aan hrm@secure-logistics.nl . Het kan ook zijn dat je nog vragen hebt, neem dan telefonisch contact op met 010-4637777 en vraag naar Robin Arends.