Mededeling: op tweede paasdag zijn we gesloten. Onze excuses voor het ongemak. Team Secure Logistics

Mijn PortKey doet het niet, wat moet ik
doen?
- Controleer of de deelnemende locatie je PortKey accepteert voor toegang (loge)
- Controleer of je jouw vinger of hand op de juiste wijze hebt aangeboden
- Controleer of jouw werkgever een betalingsachterstand heeft

Ik heb een PortKey aangevraagd maar nog niet ontvangen, wat nu?
Helaas kan het voorkomen dat een PortKey niet aankomt. Meldt dit binnen 10 werkdagen via e-mail aan servicedesk@secure-logistics.nl en wij maken kosteloos een nieuwe PortKey aan. 

Mijn PortKey is kapot, hoe krijg ik een nieuwe?
Als je PortKey binnen een jaar na productie kapot is en er is geen zichtbare schade, dan ontvang je kosteloos een nieuwe PortKey van ons. Neem contact met ons op voor meer informatie via 010-463 77 77 of e-mail naar servicedesk@secure-logistics.nl. 

Kan ik mijn PortKey ophalen?
Ja dat kan. Je kunt je Portkey ook afhalen bij ons Servicekantoor in het Maasvlakte Plaza gebouw. Voor deze service wordt een toeslag in rekening gebracht. Als de Portkey na vijf werkdagen nog niet is afgehaald, versturen we deze alsnog naar het bij ons bekende postadres. Afhalen en activeren kan tot 16.55 uur bij ons servicekantoor op Maasvlakte Plaza.

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn PortKey activeren? 
Je kunt je PortKey activeren wanneer het jou uitkomt, er is geen termijn aan verbonden. Let op: je kunt je PortKey alleen gebruik als deze geactiveerd is. Voor het activeren heb je het geldige identiteitsbewijs nodig dat gebruikt is voor de aanvraag.