Stel direct uw vraag aan onze service desk

Digital Safety Passport

Het Digital Safety Passport, ontwikkeld door en voor de leden van Deltalinqs, in samenwerking met o.a. VOMI en SSVV, is een strikt persoonlijke, digitale informatiedrager. Geen gedoe meer met onduidelijke stempels, kopietjes en verrassingen aan de poort door verlopen instructies. Opleidingen en veiligheidsinstructies worden vrijwel volledig geautomatiseerd bijgehouden en van alle instructies wordt de geldigheid bewaakt. Dat scheelt u een hoop administratie en tijdwinst aan de poort.

Raadplegen van de informatie kan op verschillende manieren. De DSP-houder zelf kan in ieder geval altijd zijn/haar gegevens inzien via een beveiligde webapplicatie. 

De Safety Deal van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu maakt het mogelijk om het Digital Safety Passport – als vervanger van het papieren veiligheidspaspoort - tegen aantrekkelijke voorwaarden aan te schaffen.

De voordelen voor u op een rij

  • safety helmetEenvoudig in gebruik.
  • Tijdbesparing bij (toegangs)controle.
  • Uitsluiting van identiteitsfraude.
  • Automatische bijwerking van de kwalificaties vanuit opleidingsregisters.
  • Digitaal afstempelen van de op locatie gevolgde veiligheidsinstructie.
  • Real time controle door koppeling aan (bestaande) toegangssystemen.
  • Koppelingen met urenregistratiesystemen en voormeldsystemen.
  • Automatische meldingen met betrekking tot geldigheid van een opleiding of identiteitsbewijs.

Neemt u contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek of advies.

Hoe vraagt u een Digital Safety Passport aan?

Om een Digital Safety Passport aan te vragen sluit u eerst kosteloos een contract af met Secure Logistics. Daarna sturen wij u een link met inloggegevens en kunt u beginnen met het aanvragen. Wilt u meer dan 20 DSP's in een keer aanvragen? Neemt u dan contact met ons op. 

contract afsluiten button

Wellicht heeft u ook interesse in:

Webdevelopment by Portstream Media