De warehousing- en logistieke sector staan voor uitdagingen in identificatie, logistieke optimalisatie en systeemintegratie. Secure Logistics biedt oplossingen die efficiëntie en veiligheid binnen supply chain management verbeteren.

Verminder het risico op diefstal en ondermijning 

Met de toename van ladingdiefstallen en het aanhouden van ondermijning is het essentieel om robuuste beveiligingsmaatregelen te implementeren. Als TAPA EMEA Certified Partner biedt Secure Logistics toegangsoplossingen die de kans op diefstal en ondermijning verminderen door strikte identiteitscontroles en geavanceerde beveiligingsprotocollen Door middel van biometrische verificatie bij toegang weet je altijd wie zich op jouw terrein bevindt en wanneer dat gebeurt.

Voorkom wachtrijen

Het wordt steeds belangrijker om inkomende vervoerders snel en betrouwbaar te identificeren. Onze toegangsoplossingen maken dit proces efficiënt en betrouwbaar, waardoor de kans op fouten wordt geminimaliseerd wachttijden worden verkort. 

Koppeling met bestaande systemen

Een geautomatiseerd toegangsproces en daarmee jouw personeel ontlasten? Door integratie met voormeld systemen, zoals Warehouse Management Systemen (WMS), kunnen voormeldingen efficiënter worden afgehandeld. Dit versnelt processen en verlaagt operationele kosten. Door middel van de CargoCard en het Digital Safety Passport kun jij de logistieke processen op jouw warehouse of terrein transformeren. 

 

Verminderde kans op ladingdiefstallen & ondermijning
Snelle & betrouwbare toegang
Lagere kosten & naleving van regelgeving
DSP foto
Maak kennis met onze toegangspassen.

Ontdek de voordelen van de CargoCard en het Digital Safety Passport. 

Meer informatie

Veelgestelde vragen

Wat leuk om te horen! Voor het aanvragen van een toegangspas is het eerst nodig om een contract af te sluiten. Klik hier om de bedrijfsregistratie te starten. Volg vervolgens de instructies op het scherm. Houd je mobiele telefoon en legitimatiebewijs bij de hand!

 

Let op: alleen de tekenbevoegde kan een bedrijfsregistratie afronden.

 

Na het afronden van een bedrijfsregistratie kun je via onze klantportaal XS-ID Online een toegangspas aanvragen. 

Zowel de CargoCard als het Digital Safety Passport kunnen geschikt zijn voor jouw locatie! Heb je te maken met vervoerders? Dan is de CargoCard de beste oplossing! Heb je te maken met bezoekers die moeten beschikken over bepaalde certificaten en instructies? Dan is het Digital Safety Passport de beste oplossing!

 

Kom je er niet helemaal uit? Geen zorgen, onze collega's kijken graag met je mee!

Voor de huidige acceptatielocaties verwijzen we je graag door naar onze locaties-pagina.

Let op: Ons servicepunt Maasvlakte Plaza is gesloten tijdens de feestdagen

Op 25 en 26 december en 1 januari zijn wij gesloten. Onze excuses voor het ongemak. Fijne feestdagen toegewenst! 🎄