Zorg voor snelle toegang en minder gedoe voor je chauffeurs! Ontdek hoe onze oplossingen tijd besparen en je passenbeheer vereenvoudigen.

In de transport- en logistieksector is elke minuut kostbaar. Secure Logistics biedt met de CargoCard een innovatieve oplossing die zorgt voor snelle, gemakkelijke en veilige toegang tot locaties, waardoor zowel de efficiëntie als het gemak voor chauffeurs en vervoerders aanzienlijk worden vergroot. Onze geavanceerde biometrische toegangsoplossingen maken een snelle en contactloze toegang mogelijk, zodat je chauffeurs zonder vertraging hun routes kunnen afleggen en hun werk efficiënter kunnen uitvoeren. 

Minder administratie, meer efficiëntie en gemak

Onze toegangsoplossingen verminderen de administratieve lasten door tijdrovende taken met het beheren van toegangskaarten en -systemen te vereenvoudigen. Door ons efficiënte passenbeheer wordt toegang tot locaties veilig en gecontroleerd geregeld, wat niet alleen de veiligheid van je logistieke processen verbetert, maar ook bijdraagt aan een snellere doorstroming binnen de logistieke keten.

 

Daarnaast bieden onze toegangspassen ook een betalingsmogelijkheid, waarmee chauffeurs direct kunnen afrekenen met de CargoCard zonder gedoe met contant geld of aparte betalingen. Betalingen worden automatisch verwerkt en maandelijks in één overzichtelijke factuur gepresenteerd, waardoor werkgevers geen declaraties hoeven te verwerken of bonnetjes hoeven te bewaren. Chauffeurs profiteren van moeiteloos betalen, terwijl werkgevers genieten van een vereenvoudigde en efficiënte administratieve afhandeling.

Snelle & gemakkelijke toegang tot locaties
Geen eigen passenbeheer
Gegevens automatisch bijgehouden
Vrvoerder
Meer weten over onze toegangspassen?

Ervaar de voordelen van onze toegangspassen, onze koppelingen en functionaliteiten

Lees meer

Veelgestelde vragen

Wat leuk om te horen! Voor het aanvragen van een CargoCard is het eerst nodig om een contract af te sluiten. Klik hier om de bedrijfsregistratie te starten. Volg vervolgens de instructies op het scherm. Houd je mobiele telefoon en legitimatiebewijs bij de hand!

 

Let op: alleen de tekenbevoegde kan een bedrijfsregistratie afronden.

 

Na het afronden van een bedrijfsregistratie kun je via onze klantportaal XS-ID Online een CargoCard aanvragen voor jouw medewerkers. 

Een CargoCard heeft een geldigheid van 5 jaar.

Voor de huidige acceptatielocaties verwijzen we je graag door naar onze locaties-pagina.