De contactpersoon van het bedrijf krijgt iedere eerste woensdag van de maand een e-mail met daarin alle openstaande acties. Tevens wordt er in het portaal een melding zichtbaar van een verlopen toegangspas (XS-Key). Vanaf dat moment kan de toegangspas verlengt worden. Is de melding niet meer zichtbaar en is de toegangspas al verlopen? Dan dien je een nieuwe toegangspas aan te vragen. Je kan de toegangspas gebruiken tot de vervaldatum. Na deze datum is de toegangspas helaas niet meer geldig.

qweqweqweqwe
Nieuwsbrief

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.

Tijdelijke storing

Vanwege een technische storing kun je momenteel problemen ervaren bij het indienen van een pasaanvraag of contractaanvraag. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Nieuw! OneTime XS

Ontdek de nieuwe manier van digitale en veilige toegang met QR-code.