Hier vind je de veelgestelde vragen over de XS-ID Online klantportaal.

Vanuit secure-logistics.nl kun je rechtsboven via Login direct naar ons klantportaal XS-ID Online. Klik hier om direct naar de inlogpagina van XS-ID Online te gaan. Je kunt vervolgens inloggen met je XS-ID nummer en jouw persoonlijke wachtwoord. 

Ga naar XS-ID Online en klik op Wachtwoord vergeten? 

Vul je XS-ID of e-mailadres in. Vervolgens ontvang je een e-mail om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen. Hierna kun je opnieuw inloggen met jouw XS-ID en het door jou ingestelde wachtwoord.

Op dit moment heb je de gegevens digitaal bijschreven. De melding zal pas verdwijnen, nadat de kaartgebruiker de toegangspas ook fysiek heeft bijgewerkt op een van onze activeerpunten.

Je kunt op de My Terminal app inloggen met een XS-ID. Hiervoor dient het desbetreffende e-mailadres gevalideerd te zijn. Dit kun je doen via jouw account in XS-ID Online. Wanneer je ervoor kiest om in te loggen met jouw XS-ID, wordt je doorgestuurd naar onze inlogpagina. Vul hier je XS-ID en wachtwoord in. Indien inloggen niet lukt, kan het zijn dat je e-mail adres nog niet gevalideerd is. Om je e-mail adres te valideren, willen we je vriendelijk verzoeken de volgende stappen te nemen.

 

  • Log in met je XS-ID en wachtwoord in XS-ID Online
  • Klik op je XS-ID rechts boven aan in de blauwe balk
  • Klik op Mijn account
  • Klik op E-mailadres wijzigen
  • Het is noodzakelijk dat het e-mail adres van je XS-ID gelijk is aan het e-mail adres van de MyTerminalApp
  • Klik op e-mail valideren
  • Er wordt een e-mail verzonden naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan je XS-ID, met daarin een link om je e-mail te valideren
  • Open de e-mail en klik op e-mail valideren
  • Het e-mail adres is nu gevalideerd

     

 Heb je al een gevalideerd e-mailadres en heb je nog steeds problemen met inloggen? Gelieve contact op te nemen met de collega's van ECT. 

Je kunt jouw bedrijfsgegevens inzien via onze klantportaal XS-ID Online. Klik vervolgens rechtsboven op de bedrijfsnaam en klik vervolgens in het menu op bedrijfsgegevens.

Ga naar de pagina bedrijfsgegevens en klik op het potlood. Heb je hulp nodig bij het doen van de aanpassingen? Neem dan contact op met onze Customer Service. 

Let op: Ons servicepunt Maasvlakte Plaza is gesloten tijdens de feestdagen

Op 25 en 26 december en 1 januari zijn wij gesloten. Onze excuses voor het ongemak. Fijne feestdagen toegewenst! 🎄